Fenerbahçe, çalıştı ve derbi için kampa girdi

Fenerbahçe, çalıştı ve derbi için kampa girdi

Fenerbahçe, Beşiktaş maçı hazırlıklarını akşam saatlerinde Can Bartu Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla tamamladı ve tesislerde kampa girdi.

2016.02.29 08:55 - Son Güncellenme: 2016.02.29 08:56 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe, çalıştı ve derbi için kampa girdi

Teknik Direktör Vitor Pereira yönetiminde yapılan çalışma 1 saat 10 dakika sürdü ve yoğun sis altında gerçekleşti. Isınma ve çabukluk çalışmalarının ardından 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yapan oyuncular; dar alanda yapılan çift kale maç sonrasında antrenmanı bireysel çalışmalarla tamamladı.



Gökhan Gönül, Mehmet Topal ve Lazar Markovic takımdan ayrı özel program dahilinde çalıştı.



Bu antrenmanla Beşiktaş maçı hazırlıklarını tamamlayan sarı lacivertli oyuncular, tesislerde kampa girerek, maç saatini beklemeye başladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.29 08:55 - Son Güncellenme: 2016.02.29 08:56 - HABER MERKEZİ
A