Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinde Necip oyundan atıldı

Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinde Necip oyundan atıldı

Beşiktaş, Necip Uysal'ın gördüğü kırmızı kart dolayısıyla 10 kişi kaldı.

2013.11.30 22:01 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinde Necip oyundan atıldı

Fenerbahçe'de Caner, Necip'ten sıyrılıp rakip yarı alana geçmek isterken yerde kaldı. Necip yaptığı faulden dolayı önce ikinci sarı kartı ve ardından kırmızı kartı gördü. 50. dakikada oyuna giren Necip sadece 15 dakika oyunda kalabildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.30 22:01 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:03 - HABER MERKEZİ
A