Fenerbahçe-Beşiktaş derbisinde Necip oyundan atıldı
Beşiktaş, Necip Uysal'ın gördüğü kırmızı kart dolayısıyla 10 kişi kaldı.
2013.11.30 22:01 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:03 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'de Caner, Necip'ten sıyrılıp rakip yarı alana geçmek isterken yerde kaldı. Necip yaptığı faulden dolayı önce ikinci sarı kartı ve ardından kırmızı kartı gördü. 50. dakikada oyuna giren Necip sadece 15 dakika oyunda kalabildi.