Fenerbahçe - Beşiktaş derbisi Twitter'ı salladı

Fenerbahçe - Beşiktaş derbisi Twitter'ı salladı

Sezonun en heyecanlı maçlarından biri olan Fenerbahçe - Beşiktaş maçı Twitter'da da gündem konusu oldu. İşte o tweetler...

2013.11.30 22:25 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe - Beşiktaş derbisi Twitter'ı salladı


Nefesleri kesen maçta Fenerbahçe'nin 3 golü geçersiz sayılırken çıkan kartlar ve yapılan fauller sinirlerin iyice gerilmesine neden oldu. 3-3 biten maçın ardından sosyal medyada atılan tweetlerden bazıları gülme krizine soktu...

@acimasiztweet
Maça bak! Skor Megri-Megri gibi oldu?

@ByFingers
Maç 87.dakika dan sonra at yarışına döndü " yürü be yürü be oğlum " veli efendi sanki. .

@cankatici
Bundan çoban olmaz hakem olmuş LAN !!!

@hakanhepcan
Ya selcuk ne alaka agchfgng

@cankatici
Cüneyt Çakır'a gol beğendiremedik bu akşam!

@acimasiztweet
Üst komşu az önce o kadar güzel gol diye bağırdı ki; Gökhan, Hadise, Murat ve Ebru Gündeş aynı anda döndüler.

@ismet_basgan
Dolmabahçe sarayının önünde biri boğuluyodu tolga onu bile kurtardı.

@onderseren
cüneyt çakır keşke sadece avrupada maç yönetse.

@ilyascannn
Cüneyt Cakıra rağmen 1 puan en büyük galibiyettir yemin ederim.

@IsilSertt
Cüneyt Çakır'a karşı muhteşem bir şekilde mücadele eden futbolcularımıza sonsuz teşekkürler.

@firatgunayer
Mükemmel futbol akşamının 3 kötü adamı vardı..
Cüneyt Çakır - Raul Meireles - Manuel Fernandes..

@bircaybirsigara
Hakem Cüneyt Çakır olursa San Marino Brezilya'yı bile yenebilir bilmiyorum

@EAfat
Fenerbahce on kisi kalsa da direndi. Helal olsun takima ve Ersun Hoca'ya. Emeginiz, inanciniz ve yureginiz icin...

@taylan1789
Nihayet sadece futbol! Eksiği fazlası, doğrusu yanlışı, verileni verilmeyeniyle sadece futbol... 'F'ut'B'olsever olarak mutluyum...

@ORGYNERAL
Biz Fenerbahçeliler olarak, sadece Galatasaray'lı arkadaşlarımızla atışmaktan zevk alıyoruz. Ciddiye alınmayan, icralık takımlarla değil.

@TheVampirela
Ben Fenerbahçe'nin karşısında Beşiktaş'tan çok Cüneyt Çakır'ı gördüm.

@_KomutanLogar
Beşiktaş iyi oynadı ama şunuda belirtmek isterim ki Fenerbahçe verilmeyen 1 gol ve 1 penaltıya rağmen bu hırsla halay çekerek şampiyon olur.

@oguzhaninceler
Süper ligin en zevkli maçı net Fenerbahçe Beşiktaş derbileri.Terlettiğiniz formanın hakkını verdiniz helal olsun.

@apaci__ronaldo
Teşekkürler Beşiktaş, Teşekkürler Fenerbahçe! Ayağınıza, emeğinize, mücadelenize sağlık.

@omer_bbo
abi fenerbahçe beşiktaş maçı olmuş 6 gol onlarca gol pozisyonu var kız hala aşk acısı çekiyo bu neyin kafası ya

@HSelinIpekci
İki takimda cok guzel oynadi 2. Yari cok iyiydik cok yazik biz 10 besiktas 12 kisiydi keske Cuneyt besiktas formasiyla ciksaydi

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.30 22:25 - Son Güncellenme: 2013.11.30 22:26 - HABER MERKEZİ
A