Fenerbahçe Beko Samet Geyik'le yollarını ayırdı
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, Samet Geyik'le yollarını ayırdı.
2023.07.04 14:54 - Son Güncellenme: 2023.07.04 14:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, geçtiğimiz sezon başında 1 yıllık sözleşme imzalanan 30 yaşındaki basketbolcuyla yolların ayrıldığı belirtilerek şu ifadeler kullanıldı:

"Fenerbahçe Beko'nun 2022-23 sezonu kadrosunda yer alan sporcumuz Samet Geyik ile yollarımız ayrılmıştır. Fenerbahçe ailesine verdiği katkılardan dolayı Samet Geyik'e teşekkür eder, kariyerinin yeni döneminde kendisine başarılar dileriz."