Fenerbahçe Beko'da bir oyuncunun koronavirüs testi pozitif
Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı'nda Anadalu Efes maçı öncesinde dün yapılan koronavirüs testinde bir oyuncuda pozitif bulgular tespit ediildi.
2021.02.26 16:07 - Son Güncellenme: 2021.02.26 16:07 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımımızdan bir kişinin dün yapılan Covid-19 testi pozitif sonuçlanmıştır.
Test sonucu pozitif olan kişi dışındaki oyuncularımızın, teknik ekibimizin ve personelimizin Ülker Spor ve Etkinlik Salonu'nda bugün uygulanan Covid-19 testlerinde ise tüm sonuçlar negatif çıkmıştır. Test sonucu pozitif olan kişinin izolasyon ve tedavi süreçleri başlatılmıştır" ifadeleri kullanıldı.