Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'tan bayram mesajı
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Kurban Bayramı nedeniyle kulübün sitesinden kutlama mesajı yayımladı.
2018.08.20 13:28 - Son Güncellenme: 2018.08.20 13:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Ali Koç'un mesajında şu ifadeler yer aldı:
"Ülke olarak içerisinde bulunduğumuz bu hassas dönemde, birbirimize karşı duyduğumuz sevgi, saygı ve birliğin güçlendiği;
Hep birlikte sağlık, huzur ve Sarı Lacivert başarılar ile dolu bir bayram geçirmemiz dileği ile. Tüm camiamızın ve Türk halkının Kurban Bayramı'nı kutluyorum."