Fenerbahçe antrenmanında yumruklar konuştu
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Düzce kampında basına kapalı yaptığı antrenmanla sürdürdü.
2012.07.14 12:33 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Kaynaşlı ilçesi Topuk Yaylası'ndaki tesislerde çalışan futbolcular, ısınmadan sonra 2 gruba ayrılarak dar alanda dönüşümlü maç yaptı. Yarı sahada yapılan çift kale maç sırasında birbirlerine sert giren Mehmet Topuz ile Özer'in yumruklaşmaya varan gerginliği, idmana damgasını vurdu. Antrenmana, izinli olan Dirk Kuyt ve Mehmet Topal katılmadı. Yeni sezon hazırlıklarının ilk kampını bugün sabah saatlerinde yapacağı antrenmanla tamamlayacak olan sarı-lacivertli ekip, öğle saatlerinde takım otobüsü ile İstanbul'a hareket edecek.