Fenerbahçe 3'te 3 yaptı

Fenerbahçe 3'te 3 yaptı

FIBA Kadınlar Şampiyonlar Ligi A Grubu 3. hafta maçında deplasmanda Macaristan ekibi Uni Györ ile karşılaşan Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı, salondan 66-64 galip ayrılarak 3'te 3 yaptı.

2016.11.10 22:24 - Son Güncellenme: 2016.11.10 22:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe 3'te 3 yaptı

Györ Üniversitesi Spor Salonu'nda oynanan maça hızlı başlayan sarı-lacivertliler, ilk periyodu 21-16 üstün tamamlarken, soyunma odasına da 37-32 üstün gitti. İkinci yarıda da etkili oyununu sürdüren Fenerbahçe, final periyoduna 48-45 önde girdi. Son çeyrekte ev sahibi ekip Likhtarovich ile maçın bitimine 9 saniye kala 64-64'te eşitliği yakaladı. Alexandria Quigley ile serbest atışları sayıya çeviren Fenerbahçe, mücadeleden 66-64 galip ayrıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.11.10 22:24 - Son Güncellenme: 2016.11.10 22:26 - HABER MERKEZİ
A