Fenerbahçe, 17 sene sonra ilk kez Galatasaray'ı yenemedi

Fenerbahçe, 17 sene sonra ilk kez Galatasaray'ı yenemedi

Sarı-Lacivertliler, Osmanlı beraberliği ve Torku Konya mağlubiyetinin ardından dün de Galatasaray ile golsüz berabere kaldı.

2016.04.14 09:15 - Son Güncellenme: 2016.04.14 09:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe, 17 sene sonra ilk kez Galatasaray'ı yenemedi

Sarı-Lacivertliler, Osmanlı beraberliği ve Torku Konya mağlubiyetinin ardından dün de Galatasaray ile golsüz berabere kaldı.

Bu sonuçla birlikte lider Beşiktaş'ın 5 puan gerisinde kalan Sarı-Lacivertliler, tam 17 sene sonra ilk kez ezeli rakibine karşı iki lig maçında da sahadan galibiyet alamadan ayrıldı.

Sezonun ilk yarısında Ülker Stadı'nda oynanan mücadele de, Diego Ribas ve Olcan Adın'ın karşılıklı golleri ile 1-1 berabere sonuçlanmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.14 09:15 - Son Güncellenme: 2016.04.14 09:15 - HABER MERKEZİ
A