Fener top oynamadı

Fener top oynamadı

Roberto Carlos, UEFA'ya konuştu: En çok puan toplayan takım Fener oldu ama Sivasspor daha iyi futbol oynadı.

2014.01.07 00:33 - Son Güncellenme: 2014.01.07 00:35 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fener top oynamadı

 

Sivasspor Teknik Direktörü Roberto Carlos, UEFA'nın resmi sitesinden F.Bahçe'ye taş attı: "İlk yarı sonunda Süper Lig'de en çok puan toplayan takım F.Bahçe oldu ama Sivasspor bence daha iyi futbol oynayan takımdı. Sadece ben değil, tüm Türkiye futbol kamuoyu böyle düşünüyor." Cicinho da "Süper Lig'i İtalya Serie A'ya benzetiyorum. Şu an için ligde şampiyonluk favorisi F.Bahçe gözüküyor. Ama daha oynanmamış bir ikinci yarı var. Daha sürprizler olabilir ve bu sürprizlerin içinde Sivasspor olabilir" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.07 00:33 - Son Güncellenme: 2014.01.07 00:35 - HABER MERKEZİ
A