Felipe Melo'dan Fenerbahçelileri kızdıran tweet!
Fenerbahçe ile Monaco arasındaki UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu ilk maçı öncesi Galatasaray'ın eski futbolcusu Felipe Melo'dan, sarı lacivertli taraftarları kızdıran bir hamle geldi.
2016.07.27 20:52 - Son Güncellenme: 2016.07.27 20:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Felipe Melo, Twitter hesabından yaptığı açıklamada Şampiyonlar Ligi'ne gitmek istediklerini ifade eden Monaco'nun Kolombiyalı golcüsü Radamel Falcao'nun mesajına, "Bol şans kardeş" diyerek mention attı.
Brezilyalı futbolcunun bu davranışı Fenerbahçe taraftarlarından büyük tepki gördü. Çok sayıda sarı lacivertli taraftar Melo'ya öfke dolu tweetler attı.