FED tahvil alımını gelecek yılbaşında bitirecek
BlackRock CEO'su Larry Fink, FED'in tahvil ayım programının bu yıl sonuna doğru veya gelecek yılın başlarında sona erdirmesini beklediğini söyledi.
2013.04.17 08:39 - Son Güncellenme: 2013.04.17 08:39 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
CNBC'ye konuşan BlackRock CEO'su Larry Fink, müşterilerin hisse senetleri için ısrarcı talebinin devam ettiğini vae ABD'yi yatırım için beğendiğini de vurguladı.
Fink ayrıca , Meksika'nın bir başarı hikayesi olarak ortaya çıktığını, Meksika'nın şu anda çekici bir imalat merkezi olarak Çin ile rekabet edebilir olduğunu vurguladı.