Fazıl Say beste yaptı sevgilisi denize girdi
Fazıl Say tatil sezonunu gazeteci sevgilisi Bedia Ceylan Güzelce ile Bodrum'da açtı.
2013.07.19 09:57 - Son Güncellenme: 2013.07.19 09:57 - Magazin - HABER MERKEZİ
Hürriyet'in haberine göre, konser salonları dışında pek yüzünü göstermeyen Fazıl Say, tatil sezonunu açtı ve magazin muhabirleriyle ilk karşılaşmasını yaşadı. Dünyaca ünlü piyanist, gazeteci sevgilisi Bedia Ceylan Güzelce ile Bodrum'da objektife takıldı.
FAZIL NOTAYLA SEVGİLİSİ SU İLE OYNADI
Say ve Güzelce, önceki gün Gümüşlük'teki Gümüş Cafe'deydi. Say, denize girmek ve güneşlenmek yerine gün boyu deniz kenarında oturup beste yaptı, elinden kalemi kağıdı düşürmedi. İkili, gazetecileri fark eder etmez mekandan ayrıldı