Fazıl Say beste yaptı sevgilisi denize girdi

Fazıl Say beste yaptı sevgilisi denize girdi

Fazıl Say tatil sezonunu gazeteci sevgilisi Bedia Ceylan Güzelce ile Bodrum'da açtı.

2013.07.19 09:57 - Son Güncellenme: 2013.07.19 09:57 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Fazıl Say beste yaptı sevgilisi denize girdi

Hürriyet'in haberine göre, konser salonları dışında pek yüzünü göstermeyen Fazıl Say, tatil sezonunu açtı ve magazin muhabirleriyle ilk karşılaşmasını yaşadı. Dünyaca ünlü piyanist, gazeteci sevgilisi Bedia Ceylan Güzelce ile Bodrum'da objektife takıldı.

FAZIL NOTAYLA SEVGİLİSİ SU İLE OYNADI
Say ve Güzelce, önceki gün Gümüşlük'teki Gümüş Cafe'deydi. Say, denize girmek ve güneşlenmek yerine gün boyu deniz kenarında oturup beste yaptı, elinden kalemi kağıdı düşürmedi. İkili, gazetecileri fark eder etmez mekandan ayrıldı

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.07.19 09:57 - Son Güncellenme: 2013.07.19 09:57 - HABER MERKEZİ
A