"Favori tabii ki Fenerbahçe"
Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi ön elemesindeki rakibi Vaslui'nin teknik direktörü Marius Sumudica, ülke basınına yaptığı açıklamada, Sarı-Lacivertliler'in bu eşleşmede kesinlikle favori olduğunu söyledi.
2012.07.23 09:52 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Rumen ekibi Vaslui'nin teknik direktörü Marius Sumudica, ülke basınına yaptığı açıklamada, Fenerbahçe'nin bu eşleşmede kesinlikle favori olduğunu söyledi. Her şeye rağmen tura iyimser baktığının altını çizen Sumudica, "Gerçekçi konuşuyorum ama bu elimizden geleni yapmayacağımız anlamına gelmesin. Oyuncularıma güveniyorum. Her iki maçta da sonuna kadar mücadelemizi sürdüreceğiz. Elbette Dinamo Kiev ya da Kopenhag çıksaydı daha iyi olurdu. İstanbul'da zorlu bir atmosfer bizi bekliyor. Bu eşleşmenin, her açıdan takıma olumlu yansıyacağını ve tecrübe kazandıracağını düşünüyorum" ifadelerini kullandı.