Faturalara sadık değiliz!

Faturalara sadık değiliz!

Kayıp kaçak oranını yıl sonuna kadar %12'ye indirmek isteyen ELDER'in rakamlarına göre iki aboneden biri faturayı geciktiriyor.

2013.09.18 07:47 - Son Güncellenme: 2013.09.18 07:55 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Faturalara sadık değiliz!

Türkiye'de 33 milyona yaklaşan elektrik abonesinin sadece yüzde 50'si elektrik faturasını zamanında ödüyor. Elektrik Dağıtıcıları Derneği (ELDER) Yönetim Kurulu Üyesi Yaşar Arslan, "15 milyon aboneye borcu için ihbarname gönderiyoruz" dedi. "Aboneye son ödeme tarihini 10 gün geçtikten sonra ihbarnameyle '5 gün içinde faturanızı ödemezseniz elektriğiniz kesilecek', deniyor" diyen Arslan 15 milyon abonenin 4 milyonunun elektriği kesildikten sonra faturasını ödediğini belirtiyor.

KAÇAK %13'E DÜŞTÜ

ELDER'in sohbet toplantısında konuşan ELDER Başkan Yardımcısı ve Sabancı Holding Enerji Grup Başkanı Selahattin Hakman ise "Kayıp kaçak oranı yüzde 17-18'lerden yüzde 13'lere düştü. Bu yıl hedefimiz 12'ye inmek" diye konuştu.

 

akşam

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.09.18 07:47 - Son Güncellenme: 2013.09.18 07:55 - HABER MERKEZİ
A