Fatih Ürek: 'Bu sene yalnızlığımı kutluyorum'
Şarkıcı Fatih Ürek, 14 Şubat Sevgililer Günü'nde Crowne Plaza Ankara'da sahne aldı.
2017.02.15 17:38 - Son Güncellenme: 2017.02.15 17:40 - Magazin - HABER MERKEZİ
Crowne Plaza Ankara'da konukları ile sıcak diyalog kuran Fatih Ürek, yalnızlığından şikayet ederek, "Sizleri kıskanmıyorum. 14 Şubat sizin için Sevgililer Günü, benim için yalnızlık günü oldu. Bu sene ben de yalnızlığımı kutluyorum. Önümüzdeki seneye sevgili şart" dedi.
Ünlü şarkıcı, biletleri 2 gün önceden tükenen gecede, Tanju Babacan imzalı siyah bir takım elbise giydi.
Fatih Ürek, şarkılarla olduğu kadar sahne şovuyla da konuklarına unutulmaz bir gece yaşattı.