Fatih Terim'den sitem
Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, "Bugün derin bir yalnızlık hissettim. Benim kişilere, gruplara değil Galatasaray'a sözüm var. Zaten Mayıs'ta hem sözüm, hem kontratım bitiyor" diyerek sitemde bulundu.
2021.01.13 00:26 - Son Güncellenme: 2021.01.13 00:27 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Yeni Malatyaspor maçı sonrasında açıklamalarda bulundu.
Fatih Terim, "Yönetimle bir görüşmem olmadı. Malumu ilan ettim. herkes konuşurken, ben de açıkladım. Bugün derin bir yalnızlık hissettim. Benim kişilere ya da gruplara değil, Galatasaray sözüm var. Zaten Mayıs'ta hem sözüm, hem kontratım bitiyor. Sözümde durmaya devam edeceğim" dedi.