Fatih Terim'den itiraf: Fark olabilirdi
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim maçın ardından öz eleştiri yaptı.
2018.10.25 01:00 - Son Güncellenme: 2018.10.25 01:01 - Spor - HABER MERKEZİ
İşte Terim'in açıklamalarından öne çıkanlar:
1 puan bizim için şans. 2. yarı kaybedebilirdik. Muslera muhteşem oynadı, teşekkür etmek lazım. En büyük teşekkürü de 18 yaşındaki Ozan aldı bence. Bu 1 puan bizi yarışın içinde tuttu. Üst sıralar matematiksel olarak yine bize açık en azından. Taraftarımız arkamızda durdu, boşuna cephanelik dememişiz ve biz de direndik açıkçası. Bu bizim oyunumuz değil ve 15. dakika falan bir hamle yapmak istedim aslında. Selçuk'u koyabilirdim ama onun da bu haliyle 75 dakika falan olması kolay değil. Bugün 3 puanı alsak sıralama ilginç olurdu ve bazı kredileri de alabilirdik ama açıkçası hak etmedik. Golü yesek, fark da olabilirdi.