Fatih Öztürk'ten penaltı itirafı!
120 dakikası 1-1 eşitlikle sona eren Süper Kupa maçında G.Saray'ı penaltı atışlarında 6-5 mağlup ederek kupaya uzanan Akhisar'da kaleci Fatih Öztürk açıklamalarda bulundu.
2018.08.06 00:55 - Son Güncellenme: 2018.08.06 00:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Karşılaşmanın ardından yayıncı kuruluşa konuşan Fatih, "Çok kısa süre içinde 2. kupa geldi. Camia olarak çok mutluyuz. Penaltılardan önce Josue ile konuştuk, biraz anlattı. 4 kere sağa gitmem belki Gomis'i de tedirgin etti. Normalde tekrar sağa gidecektim ama hadi değiştireyim dedim, tuttu" diye konuştu.