Fatih Aksoy: Fenerbahçe galibiyetine ihtiyacımız var

Fatih Aksoy: Fenerbahçe galibiyetine ihtiyacımız var

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Demir Grup Sivasspor'un defans oyuncusu Fatih Aksoy, ligin üst sıralarında yer alabilmek için Fenerbahçe maçını kazanmak istediklerini söyledi.

2019.03.12 10:31 - Son Güncellenme: 2019.03.12 10:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fatih Aksoy: Fenerbahçe galibiyetine ihtiyacımız var

Ligde Fenerbahçe ile 15 Mart Cuma günü deplasmanda oynayacağı  karşılaşmanın hazırlıklarını kulüp tesislerinde sürdüren kırmızı-beyazlı ekipte,  kaleci Tolgahan Acarantrenman öncesinde muhabirden mikrofonu isteyerek, takım arkadaşı Fatih Aksoy ile röportaj yaptı.

Tolgahan'ın, ligin 25. haftasında Evkur Yeni Malatyaspor'a attığı golü  sorması üzerine Fatih, karşılaşma öncesi ettiği duaların faydasını gördüğünü  belirtti.

Karşılaşma öncesinde takım arkadaşı Uğur Çiftçi ile aralarında geçen  diyaloğu da anlatan Fatih, "Uğur abiye, 'ilk maçım inşallah iyi oynarım ve golle  süslerim' demiştim. Uğur abi de 'sen iyi oyna da golü boş ver' dedi. Bana karşı  olan eleştirileri kapattığımı düşünüyorum." dedi.

Fenerbahçe karşılaşmasıyla ilgili de değerlendirmede bulunan Fatih,  "Fenerbahçe'nin durumu biraz sıkıntılı ama bizim de galibiyete çok ihtiyacımız  var. Yukarıyı yakaladık, orayı bırakmamamız lazım. İnşallah kazanırız."  ifadelerini kullandı.

Fatih, kaleci Tolgahan'ın "Takımda en sevdiğin arkadaşın ben miyim?"  şeklindeki sorusuna ise "Tabii ki defans oyuncusunun en sevdiği insan kalecidir."  diye yanıtladı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.12 10:31 - Son Güncellenme: 2019.03.12 10:32 - HABER MERKEZİ
A