Faruk Özçelik, Bursaspor Kulübü Başkanı Ali Ay'la bir araya geldi

Faruk Özçelik, Bursaspor Kulübü Başkanı Ali Ay'la bir araya geldi

Gençlik ve Spor Bakanlığı Müsteşarı Faruk Özçelik, bu akşam saatlerinde Özlüce Tesisleri'ne giderek Bursaspor Kulübü Başkanı Ali Ay'la bir araya geldi.

2016.03.12 12:09 - Son Güncellenme: 2016.03.12 12:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Faruk Özçelik, Bursaspor Kulübü Başkanı Ali Ay'la bir araya geldi

Yanında müsteşar yardımcısı Kamuran Özden, Gençlik ve Spor Genel Müdürü Mehmet Baykan, Vali Yardımcısı Ahmet Hikmet Şahin, Gençlik ve Spor İl Müdürü Süleyman Şahin olan Faruk Özçelik, ziyarette şunları söyledi:

"Bursa'da yatırımlarımızı yerlerinde görelim istedik. Belediye başkanımız ve valimizle birlikte hem sportif tesisler açısından hem yurtlarımız açısında önemli katkılar sağladık. Planladığımız bir takım yatırımları önümüzdeki yıllarda hep beraber gerçekleştireceğiz. Sizlere de Bursaspor olarak ligde başarılar diliyorum. Ligi inşallah dilediğiniz yerde bitirme imkanı bulursunuz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.12 12:09 - Son Güncellenme: 2016.03.12 12:15 - HABER MERKEZİ
A