Faruk Çelik'in oy kullandığı sandıktan en fazla oy Erdoğan'a

Faruk Çelik'in oy kullandığı sandıktan en fazla oy Erdoğan'a

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'in oy kullandığı sandıktan en fazla oy, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a çıktı.

2014.08.10 18:51 - Son Güncellenme: 2014.08.10 18:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Faruk Çelik'in oy kullandığı sandıktan en fazla oy Erdoğan'a

Yıldırım ilçesindeki Yıldırım İlkokulu'nda, Çelik'in de oy verdiği 1324 numaralı sandıkta sayım işlemi yapıldı.

Sandıktan, 304 oydan 194'ü Erdoğan'a, 95'i Ekmeleddin İhsanoğlu'na, 9'u Selahattin Demirtaş'a çıktı. Oylardan 6'sı ise geçersiz sayıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.10 18:51 - Son Güncellenme: 2014.08.10 18:57 - HABER MERKEZİ
A