Faruk Çelik'in oy kullandığı sandıktan en fazla oy Erdoğan'a
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik'in oy kullandığı sandıktan en fazla oy, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a çıktı.
2014.08.10 18:51 - Son Güncellenme: 2014.08.10 18:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yıldırım ilçesindeki Yıldırım İlkokulu'nda, Çelik'in de oy verdiği 1324 numaralı sandıkta sayım işlemi yapıldı.
Sandıktan, 304 oydan 194'ü Erdoğan'a, 95'i Ekmeleddin İhsanoğlu'na, 9'u Selahattin Demirtaş'a çıktı. Oylardan 6'sı ise geçersiz sayıldı.