Fahrettin Koca, sahurunu Hatay'da sağlık çalışanları ile yaptı

Fahrettin Koca, sahurunu Hatay'da sağlık çalışanları ile yaptı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Hatay'da görevli sağlık çalışanları ile birlikte ilk sahurunu yaptı.

2023.03.23 10:53 - Son Güncellenme: 2023.03.23 10:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Fahrettin Koca, sahurunu Hatay'da sağlık çalışanları ile yaptı

Sağlık Bakanı Koca, ramazan ayının ilk sahurunu Kahramanmaraş merkezli depremlerin vurduğu Hatay'da görevli sağlık çalışanları ile birlikte yaptı.

Bakan Koca, sosyal meyda hesabından yaptığı paylaşımda, "İlk sahuru, Hatay'da görevli sağlık çalışanı arkadaşlarımızla yaptık. Depremi yaşayan sağlık çalışanı arkadaşlarımız da aramızdaydı. Sohbet konularımız arasında önümüzdeki günlerde yapılacak çalışmalar da vardı" dedi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.03.23 10:53 - Son Güncellenme: 2023.03.23 10:54 - HABER MERKEZİ
A