Fahrettin Koca koronavirüs aşısının 2. dozunu oldu

Fahrettin Koca koronavirüs aşısının 2. dozunu oldu

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bilim Kurulu Toplantısı sonrası yaptığı açıklamada koronavirüs aşısının 2. dozunu olduğunu belirtti.

2021.02.10 22:00 - Son Güncellenme: 2021.02.10 22:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Fahrettin Koca koronavirüs aşısının 2. dozunu oldu

Türkiye'nin corona virüsüyle (koronavirüs) mücadelesi tüm hızıyla sürerken, Bilim Kurulu bugün kritik bir toplantı gerçekleştirdi.

Toplantı sonrası açıklamalarda bulunan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Bilim Kurulumuzdaki arkadaşlarımızla birlikte Şehir Hastanemizde ikinci doz aşımızı birlikte yaptırdık" açıklamasında bulundu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2021.02.10 22:00 - Son Güncellenme: 2021.02.10 22:01 - HABER MERKEZİ
A