Fahrettin Koca koronavirüs aşısının 2. dozunu oldu
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bilim Kurulu Toplantısı sonrası yaptığı açıklamada koronavirüs aşısının 2. dozunu olduğunu belirtti.
2021.02.10 22:00 - Son Güncellenme: 2021.02.10 22:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
Türkiye'nin corona virüsüyle (koronavirüs) mücadelesi tüm hızıyla sürerken, Bilim Kurulu bugün kritik bir toplantı gerçekleştirdi.
Toplantı sonrası açıklamalarda bulunan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Bilim Kurulumuzdaki arkadaşlarımızla birlikte Şehir Hastanemizde ikinci doz aşımızı birlikte yaptırdık" açıklamasında bulundu.