Faciaya ramak kala
Muğla'nın Milas ilçesindeki bir akaryakıt istasyonunda bir otomobilin yakıt alırken aniden alevlenmesi ve civardakilerin panik hali güvenlik kamerası görüntülerine yansıdı.
2012.09.14 07:29 - Son Güncellenme: 2012.09.14 07:29 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Milas'ın Üçyol Mevkii'ndeki bir akaryakıt istasyonunda 48 LT 316 plakalı LPG'li otomobiline benzin alan Uğur Sülük'e ait araç, henüz belirlenemeyen bir nedenle aniden alev aldı. O sırada Uğur Sülük ve yanında bulunan arkadaşı, kendilerini can havliyle otomobilden dışarı attı. İstasyon görevlileri, yangın tüpleriyle alevlere müdahale etmeye çalıştı. Görevlilerin, yangının istasyona sıçrayarak bir facia yaşanmasını önlemek için, otomobili uzaklaştırma çabaları da saniye saniye güvenlik kameralarına yansıdı.
İtfaiyenin yarım saatlik müdahalesinin ardından tamamen sönen otomobil, kullanılamaz hale geldi.