Faciadan dönüldü!
Kavşak çalışması sırasında doğalgaz borusunun delinmesi sonucu yangın çıktı
2013.04.12 06:31 - Son Güncellenme: 2013.04.12 06:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sunta kavşağındaki çalışma sırasında bir iş makinesi doğalgaz borusunu deldi.Çıkan yangında, iki işçi ağır yaralanırken, iki iş makinesi de kullanılamaz hale geldi.
Yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.