Faciadan ağlatan kahramanlık çıktı!
Genelkurmay Başkanlığı İzmir'deki feci kazada şehit olan 10 kişiyle ilgili fotoğraflı başsağlı mesajı yayınladı. Şehit askerlerin geminin yan yatmasına rağmen terk etmeyip kurtarmak için uzun süre mücadele ettikleri öğrenildi.
2013.12.24 16:18 - Son Güncellenme: 2013.12.24 16:19 - Güncel - HABER MERKEZİ
Genelkurmay Başkanlığı, İzmir'in Karşıyaka ilçesindeki Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'na bağlı Alaybey Tersanesi'nde, bakımı yapılan 'TCG Değirmendere' adlı römorkör denize indirilirken 'alabora' olması sonucu hayatını kaybedenler için taziye yayınladı.
Genelkrumay Başkanlığı sitesinde şehit olan her 10 isim için ayrı bir taziye mesajı yer aldı. Taziye mesajlarında şehitlerin resimleri de yer aldı. Mesajda ise "Başımız sağolsun, Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsın." ifadeleri yer aldı.
Bu arada romorkörün yan yatması sırasında içindeki askerlerin gemiyi terk etmeyip kahramanca kurturmaya çalıştığı da öğrenildi.
Şehitler için hazırlanan ayrı ayrı taziye mesajlarında ise altında Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'in imzasının da bulunduğu "Kahraman personelimize şahsım ve Türk Silahlı Kuvvetleri mensupları adına Allah'tan rahmet, kederli ailelerine ve yakınlarına sabır ve başsağlığı dilerim" mesajına yer verildi.