Fabrika yemeği işçileri zehirledi

Fabrika yemeği işçileri zehirledi

Bursa'da bir fabrikaya gelen öğle yemeğinden yiyen 11 işçi zehirlendi.

2012.04.18 09:50 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Fabrika yemeği işçileri zehirledi
87994-fabrika-yemegi-iscileri-zehirledi-4f8e6fd93182a.flv

Edinilen bilgiye göre merkez Nilüfer ilçesi Tahtalıköy'deki bir fabrikaya öğle saatlerinde bir yemek firmasından 15 kişilik yemek geldi. Tavuk, çorba ve pilav yiyen 11 işçi, 2 saat sonra mide bulantısı çekmeye başladı. Zehirlendiklerini anlayan işçilerden Hüseyin F. (27) ve Rıfat Ç. (43), özel bir araçla Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne gitti. Zehirlenen diğer 9 kişi için ise olay yerine 3 ambulans gönderildi. Zehirlenen işçilerden Tülin E. (38), Bekir M. (31) ve Enver K. (31) Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne, Mümin A. (22), Orhan A. (20), Muhammet A. (42) Çekirge Devlet Hastanesi'ne, Serdar H. (28), Seyfettin H. (52) ve Tanju M. (23) ise Bursa Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. İşçilerin hayati tehlikelerinin olmadığı öğrenildi.

İHLAS HABER AJANSI

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.04.18 09:50 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A