Fabrika önündeki taciz nöbeti beşinci günde

Fabrika önündeki taciz nöbeti beşinci günde

MANİSA'da sekreter olarak bir süre çalıştığı bir şirketin genel müdürü H.O.'nun cinsel tacizine uğradığını öne süren 48 yaşındaki Z.G.'nin fabrika önünde tuttuğu nöbet beşinci güne ulaştı. Kadınlar, Z.G.'ye destek ziyaretleri yapıyor.

2016.04.02 19:31 - Son Güncellenme: 2016.04.02 19:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Fabrika önündeki taciz nöbeti beşinci günde

Manisa'da bir şirkette sekreter olarak çalışan Z.G., geçen 19 Şubat'ta, önceki işyeri olan Manisa Organize Sanayi Bölgesi'ndeki (OSB) bir şirketin Genel Müdürü H.O.'nun cinsel tacizine uğradığını ileri sürüp, savcılığa suç duyurusunda bulundu. Z.G., beş gün önce de Manisa OSB'de yer alan şirketin önünde nöbete başladı. Nöbetini sürdüren Z.G.'ye, Kadın Cinayetlerini Durduracağız Platformu üyeleri, ÖDP'li kadınlar ve CHP'li kadınlar da ziyaret ederek destek verdi. 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.02 19:31 - Son Güncellenme: 2016.04.02 19:31 - HABER MERKEZİ
A