Fabrika alevlere teslim oldu
Gaziantep 2. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan bir tekstil fabrikasında yangın çıktı.
2013.09.16 17:09 - Son Güncellenme: 2013.09.16 17:10 - Yaşam - HABER MERKEZİ
00:51
İLGİLİ VİDEO
Tekstil fabrikası alevlere teslim oldu
Alınan bilgilere göre, sanayi bölgesinde bulunan tekstil fabrikasında henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Alevler 15 metre yüksekliğe çıktı. Olay yerine Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ve organize sanayi bölgesi itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri alevlere müdahale etmeye çalışıyor. Müdahaleyi engelleyen duvarlar ise iş makineleri ile yıkılıyor. Olay yerinde sağlık ekipleri de tedbir amaçlı bekletiliyor.