Faber altından vazgeçti
Ünlü yatırımcı Marc Faber, son dönemdeki favorisi altın yatırımından vazgeçtiğini açıkladı.
2013.09.04 07:51 - Son Güncellenme: 2013.09.04 07:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
cnbce.com'un haberine göre, Gloom, Boom & Doom adlı bloguyla ünlüler Doktor Kıyamet lakaplı Marc Faber, en kârlı yatırım olarak en favori tercihini uzun zamandır altın olarak tutuyordu.
Ancak ünlü yatırımcı Suriye gerginliğinin ertelenmesinin etkisiyle değer kaybeden altın fiyatlarının ardından yeni gözdesinin ABD Hazine Tahvilleri olduğunu açıkladı.
CNBC'ye özel açıklamalar yapan Faber, "Altın fiyatları çok ucuz seviyeden yükselmeye başladı. Altındaki algı düzeldi. Büyük bir değer artışı gördük. Artık bundan sonra yeniden düşüş görülecektir" dedi.
Faber, yatırımcıların altın yerine diğer bir klasik güvenli liman ABD Hazine tahvillerine yönelmesi gerektiğini ifade etti.