F.Bahçe tesislerine girmeleri artık yasak!

F.Bahçe tesislerine girmeleri artık yasak!

Fenerbahçe Kulübü, Habertürk yayın kuruluşuna bağlı çalışanları tesislere almama kararı verdi.

2012.08.01 17:15 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
F.Bahçe tesislerine girmeleri artık yasak!

Fenerbahçe Kulübü resmi internet sitesinden yaptığı açıklama ile Habertürk'e bağlı yorumcu, muhabir, yazar, kameraman ve foto muhabirlerinin tesislere alınmayacağını açıkladı.

İşte sarı lacivertli ekibin yaptığı açıklama;

Bugün itibariyle HaberTürk TV ve Gazetesine bağlı yorumcu, muhabir, yazar, kameraman ve foto muhabirlerin tesislerimize alınmamasına karar verilmiştir.

Kamuoyunun bilgisine sunarız,

Fenerbahçe Spor Kulübü

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.01 17:15 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A