F.Bahçe tesislerine girmeleri artık yasak!
Fenerbahçe Kulübü, Habertürk yayın kuruluşuna bağlı çalışanları tesislere almama kararı verdi.
2012.08.01 17:15 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe Kulübü resmi internet sitesinden yaptığı açıklama ile Habertürk'e bağlı yorumcu, muhabir, yazar, kameraman ve foto muhabirlerinin tesislere alınmayacağını açıkladı.
İşte sarı lacivertli ekibin yaptığı açıklama;
Bugün itibariyle HaberTürk TV ve Gazetesine bağlı yorumcu, muhabir, yazar, kameraman ve foto muhabirlerin tesislerimize alınmamasına karar verilmiştir.
Kamuoyunun bilgisine sunarız,
Fenerbahçe Spor Kulübü