F.Bahçe'den tahliye sonrası ilk açıklama

F.Bahçe'den tahliye sonrası ilk açıklama

Yüksel Günay, "Futbolda şike" davasında verilen kararları değerlendirdi

2012.07.02 14:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
F.Bahçe'den tahliye sonrası ilk açıklama

Fenerbahçe Kulübü Yüksek Divan Kurulu Başkanı Yüksel Günay, "Futbolda şike" davasında tahliye edilen Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın görevinin başında olduğunu söyledi.

"AZİZ YILDIRIM GÖREVİNİN BAŞINDA"
Çağlayan'daki İstanbul Adliyesi'nde görülen "Futbolda şike" davası sonrasında gazetecilere açıklamalarda bulunan Günay, "Aziz Yıldırım tahliye edildi. Yargı yolu açık olmak kaydıyla karar verildi. Kendisi görevinin başında. Herhangi bir tedbir kararı yok. Gelip başkanlığa oturacak" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.02 14:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A