F.Bahçe'den tahliye sonrası ilk açıklama
Yüksel Günay, "Futbolda şike" davasında verilen kararları değerlendirdi
2012.07.02 14:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe Kulübü Yüksek Divan Kurulu Başkanı Yüksel Günay, "Futbolda şike" davasında tahliye edilen Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın görevinin başında olduğunu söyledi.
"AZİZ YILDIRIM GÖREVİNİN BAŞINDA"
Çağlayan'daki İstanbul Adliyesi'nde görülen "Futbolda şike" davası sonrasında gazetecilere açıklamalarda bulunan Günay, "Aziz Yıldırım tahliye edildi. Yargı yolu açık olmak kaydıyla karar verildi. Kendisi görevinin başında. Herhangi bir tedbir kararı yok. Gelip başkanlığa oturacak" dedi.