F.Bahçe'den Seba'ya: Geçmiş olsun
Fenerbahçe Kulübü, Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba'ya geçmiş olsun mesajı gönderdi.
2014.01.21 16:03 - Son Güncellenme: 2014.01.21 17:16 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı-lacivertlilerin resmi internet sitesinde yapılan açıklamada, "GATA'da tedavi görmekte olan Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Sayın Süleyman Seba'ya geçmiş olsun der; bir an önce sağlığına kavuşmasını dileriz" denildi.