F.Bahçe Avrupa kaybının ardından derbiye kilitlendi
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında deplasmanda oynayacağı Galatasaray derbi maçının hazırlıklarına başladı.
2016.03.18 21:34 - Son Güncellenme: 2016.03.18 21:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Can Bartu Tesisleri'nde Teknik Direktör Vitor Pereira yönetimindeki antrenmanda sarı-lacivertli futbolcular rejenerasyon çalışması yaptı.
Lazar Markovic ise özel program dahilinde çalışmalarını sürdürdü. Sarı-lacivertli ekip, Galatasaray maçı hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak.