Eyüp'te '2B' eylemi

Eyüp'te '2B' eylemi

Orman vasfını yitirmiş arazilerin satışıyla ilgili '2B' düzenlemesinde rayiç bedelleri yüksek bulan vatandaşların eylemleri devam ediyor.

2013.04.09 16:17 - Son Güncellenme: 2013.04.09 16:18 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Eyüp'te '2B' eylemi

 


BU RAYİÇ BEDELLER KABUL EDİLEMEZ

Yıllardır üzerinde oturdukları arazilerin kendilerine satışıyla ilgili belirlenen bedelleri fazla bulan, Göktürk beldesinde oturan ve çoğunluğunu kadınların oluşturduğu yaklaşık 100 kişi, Eyüp Belediyesi önünde toplandı. Eyüp Belediye Başkanının kendilerini yalnız bıraktığını öne süren kalabalık adına basın açıklamasını Göktürk Trabzonlular Derneği Başkanı Evren Sancak yaptı. Sancak, "Burada yaşayan insanlara gidin mi deniliyor. Açıklanan rayiç bedellerle, artık bizler Göktürk'te kalma mücadelesi veriyoruz. Bu rayiç bedeller kabul edilemez " diye konuştu.

Açıklamanın ardından grup adına iki temsilci Bedeliye başkanıyla görüşmek için belediye binasına girdi. Polisin aldığı tedbir dikkat çekerken kalabalık olaysız dağıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.09 16:17 - Son Güncellenme: 2013.04.09 16:18 - HABER MERKEZİ
A