Eylül ayında çiçek açtı

Eylül ayında çiçek açtı

ARDAHAN'ın Posof ilçesinde yabani armut ağacı, üzerinde meyvesi kuruyup döküldükten sonra eylül ayında ikinci kez çiçek açtı.

2013.09.20 14:01 - Son Güncellenme: 2013.09.20 14:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Eylül ayında çiçek açtı

 

Posof-Türkgözü karayolu üzerindeki Kırmızı Toprak mevkiinde yabani armut ağacının, üzerindeki meyveleri kuruduktan sonra yeniden Eylül ayında çiçek açtı. İlk defa böyle bir olayla karşılaştığını ifade eden Suat Ergün, "Posof'ta yabani bir armut ağacı çiçek açmış durumda. Bizler böyle bir durumla karşılaşmamıştık. Etraftaki ağaçlar sonbaharla birlikte farklı renklere bürünürken, yabani armut ağacının çiçek açması güzel bir görüntü oluşturdu" dedi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.09.20 14:01 - Son Güncellenme: 2013.09.20 14:01 - HABER MERKEZİ
A