Evsizler yemek ,barınma ve iş istedi

Evsizler yemek ,barınma ve iş istedi

BÜYÜKŞEHİR Belediyesi sokakta kalan evsizleri toplayarak bir spor kompleksinde yemek ve barınma hizmeti veriyor. Spor kompleksinde çoğu yaşlı 233 kişinin kaldığı belirtildi. Evsizler belediyeden yemek, barınmanın yanında iş imkanı sağlamasının istedi.

2013.12.11 15:07 - Son Güncellenme: 2013.12.11 15:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Evsizler yemek ,barınma ve iş istedi

İstanbul Büyükşehir Belediyesi kışın gelmesiyle birlikte geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yılda sokakta kalan evsizleri toplayarak sabah, öğle, akşam ve barınma hizmeti verdi. Zeytinburnu Spor Kompleksi'nde toplanan evsizlerin 4'ü kadın toplam 233 olarak belirtildi. Spor kompleksinin önünde ise ambulanslar hazır bekletildi. Evsizler belediyenin hizmetinden memnun olduklarını ancak kendilerine iş imkanının sağlanmasını istedi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.11 15:07 - Son Güncellenme: 2013.12.11 15:07 - HABER MERKEZİ
A