Evlilik programında Beşiktaş taraftarını mest eden cevap
Star TV'de yayınlanan 'Evleneceksen Gel' programında, Ali adlı Beşiktaş taraftarı ile evlenmek istediği kadın arasında ilginç diyaloglar yaşandı.
2016.02.11 11:42 - Son Güncellenme: 2016.02.11 11:42 - Magazin - HABER MERKEZİ
Neslihan adlı kadın katılımcı, kendisini ikna etmek için tek taş yüzük alıp gelen Ali'ye, "Sevgi bu mu? Ben buraya perşembe günü geldim; niye cuma günü gelmedin, niye pazartesi gelmedin? Onun da açıklamasını yapsana" dedi. Ali'nin cevabı ise Beşiktaşlıları tam anlamıyla mest etti:
"Ben koyu bir Beşiktaş taraftarıyım. Pazar günü Beşiktaş'ın maçı vardı. Ben düğünüm olsa gitmem o gün. Söyledim ama, ben çok seviyorum Beşiktaş'ı. Beşiktaş'ın maçı olduğu gün gidemem."