'Evlilik çok güzel gidiyor'
Kuruluş Osman' dizisinin güzel oyuncusu Buse Arslan önceki akşam Akmerkez'de objektiflere yansıdı.
2021.02.17 11:33 - Son Güncellenme: 2021.02.17 11:33 - Magazin - HABER MERKEZİ
Çekimlerden bulduğu ilk fırsatta soluğu alışverişte alan Buse Arslan, 'Yoğun iş temposundan fırsat bulup alışverişe çıktım. Soğuk havalarda da çekimler yapıyoruz, kendime bol bol vitamin ve protein bar aldım. Protein barları çekimlerde çizmelere sıkıştırıyorum' dedi. Evlilik sorusuna da yanıt veren güzel oyuncu, 'Evlilik çok güzel gidiyor. Çocuk şuan düşünmüyoruz. Kariyerime odaklıyım' diye konuştu.