Evlenen çiftler için mutluluk ormanı
Orman ve Su İşleri Bakanlığının evlenecek çiftler için orman kurma projesi kapsamında ilk mutluluk ormanı Çanakkale'de kuruldu.
2013.09.19 14:40 - Son Güncellenme: 2013.09.19 14:41 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'nun talimatı üzerine, Orman Genel Müdürlüğü, çiftlerin düğünlerini yapabileceği ve aynı zamanda onların mutluklarını ölümsüzleştirmek adına fidan dikebileceği "Mutluluk Ormanı Projesi"ni hayata geçiriyor.
Bu kapsamda ilk mutluluk ormanı Çanakkale'de oluşturuldu. Bahçe düzenlemeleri dışında büyük oranda tamamlanan ormanın, haftanın bir günü yeni evlenecek çiftlere düğünlerini yapmaları için bedelsiz verilmesi planlanıyor.