Evinin önündeki ağacı kesen vatandaşa 30 fidan dikme cezası
ŞANLIURFA'nın Siverek İlçe Belediyesi, evinin önündeki ağacı kesen vatandaşı 30 fidan dikmekle cezalandırdı.
2016.03.03 12:13 - Son Güncellenme: 2016.03.03 12:13 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Siverek Belediyesi zabıta ekipleri geçen 10 Şubat günü yaptıkları denetim sırasında Hocaömer Mahallesi'nde H.A. adlı vatandaşın evinin önündeki 20 yıllık dut ağacını izinsiz olarak kestiğini saptadı. Bunun üzerine ağacın kesildiğini fotoğraflayan zabıta ekipleri, tutanak tutarak konuyu belediye encümenine bildirdi.
Dün yapılan belediye encümen toplantısı sonunda izinsiz olarak ağaç kesen H.A.'ya 30 fidan dikme cezası verilmesi karara bağlandı. Siverek Belediyesi'nden yapılan açıklamada; alınan kararın H.A.'ya teblik edileceği ve ilerleyen günlerde belirlenecek alana 30 fidan dikmesinin sağlanacağı belirtilerek şöyle denildi:
"10.02.2016 tarihinde Hacıömer Mahallesi Karaçöl Caddesi üzerinde bulunan evinin önünde belediyeye ait 20 yıllık dut ağacını izinsiz kesen H.A isimli vatandaş hakkında tutulan tutanak ile kestiği ağaçların fotoğrafları encümen toplantısında görüşülmeye başlandı. Yapılan görüşmeler sonucunda vatandaşın ekonomik durumu göz önüne alınarak para cezası yerine vatandaşa kestiği bir dut ağacı yerine belediyenin belirleyeceği alanda 30 ağaç dikme cezası encümence kabul edildi. Karar önümüzdeki günlerde Park ve Bahçeler Müdürlüğümüzün belirleyeceği alanda uygulanmaya başlanacak."