Evinden 3 kamyon çöp çıktı

Evinden 3 kamyon çöp çıktı

ŞANLIURFA'da, evinden kötü kokular yayılan 90 yaşındaki Müslüm Ağan, Belediye'ye şikayet edildi. Belediye ekipleri, Ağan'ın evinde 20 yıl boyunca çöp biriktirdiğini belirledi. Ekipler tarafından evden çıkarılan 3 kamyon çöp, yakılarak imha edildi.

2013.11.28 13:44 - Son Güncellenme: 2013.11.28 13:44 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Evinden 3 kamyon çöp çıktı
03:29 Evinden 3 kamyon çöp çıktı

İLGİLİ VİDEO

Evinden 3 kamyon çöp çıktı

Divanyolu Caddesi'nde, Müslüm Ağan'a ait evden yayılan kötü kokuların iyice artması üzerine çevre sakinleri durumu Şanlıurfa Belediyesi'ne bildirdi. Şikayet üzerine eve giden Belediye Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, Ağan'ın evde 20 yıl boyunca çöp biriktirdiğini belirledi. Avlulu evin bahçesi ve odalarının çöple dolu olduğunu gören ekipler, çöplerin boşaltılması için çalışma başlattı. Ekipler, yaklaşık 4 saat süren çalışmanın ardından 20 yıl boyunca evde istiflenen kumaş, terzi malzemesi, ayakkabı ve çeşitli malzemelerden oluşan 3 kamyon dolusu çöp çıkarttı. Çıkarılan çöpler, götürüldüğü arazide yakılarak imha edildi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.28 13:44 - Son Güncellenme: 2013.11.28 13:44 - HABER MERKEZİ
A