Evinde 12 maçtır yenilmiyor
Galatasaray, Osmanlıspor galibiyetiyle Türk Telekom Stadyumu'ndaki yenilmezliğini 12 maça çıkardı.
2018.01.27 21:38 - Son Güncellenme: 2018.01.27 21:38 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'in 19. haftasında Osmanlıspor'u ağırlayan Galatasaray, evinde yenilmezliğini sürdürdü. Sarı-kırmızılılar, bu maçla birlikte Türk Telekom Stadyumu'nda son 12 karşılaşmada yenilgi yüzü görmedi. Aslan, son olarak geçtiğimiz sezonun 30. haftasındaki Kasımpaşa müsabakasında rakibine 3-1 mağlup olmuştu. O maçtan sonra evinde oynadığı 12 maçta 11 kez 3 puan alırken, 1 kez de berabere kaldı