Evden 6 ton çöp çıktı

Evden 6 ton çöp çıktı

Tunceli'de belediye ekiplerinin, 'kötü koku' nedeniyle yapılan şikayet üzerine gittikleri evden, 6 ton çöp çıktı. Kamyonlarla, 14 sefer yapılarak taşınan çöpler, geri dönüşüme kazandırılacak. 

2022.04.07 16:25 - Son Güncellenme: 2022.04.07 16:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Evden 6 ton çöp çıktı

Tunceli'de Moğultay Mahallesi Günel Sokak'taki 2 katlı bir evden kötü kokular gelmesi üzerine mahalleli, belediyeye ihbarda bulundu.

Belirtilen adrese giden zabıta ekipleri, evde 1 çocuğuyla birlikte yaşayan Türkan K.'nin biriktirdiği çöplerle karşılaştı. Evin içinde ve bahçesinden çıkarılan 6 ton çöp, kepçe ile kamyonlara yüklendi. 14 sefer yapılan taşıma işleminin ardından, kent çöplüğüne götürülen plastik, cam şişe, gıda ve tekstil ürünlerinden oluşan atıklar, geri dönüşüme kazandırılacak.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.04.07 16:25 - Son Güncellenme: 2022.04.07 16:25 - HABER MERKEZİ
A