Evden 10 ton çöp çıktı

Evden 10 ton çöp çıktı

MANİSA'nın Salihli İlçesi'nde, mahalle sakinlerinin kötü koku ihbarı üzerine arama yapılan evden 10 ton çöp çıkartıldı.

2014.08.16 10:29 - Son Güncellenme: 2014.08.16 10:29 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Evden 10 ton çöp çıktı

Kocaçeşme Mahallesi sakinleri, Dibek Caddesi 53. Sokakta H.D'ye ait evden kötü kokular gelmesi üzerine durumu zabıta ekiplerine bildirdi.

Zabıta ekipleri inceleme yaptığı evde çöp yığını ile karşılaştı. Salihli Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri evden yaklaşık 10 ton poşet ve kağıttan oluşan çöp çıkardı.

Çöplerin evden çıkarılmasının ardından ev ve apartman girişi ilaçlandı. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.08.16 10:29 - Son Güncellenme: 2014.08.16 10:29 - HABER MERKEZİ
A