Evde av tüfeği ile intihar etti

Evde av tüfeği ile intihar etti

ŞANLIURFA'nın Halfeti ilçesinde, Hıdır Ö. (55), evde av tüfeğiyle yaşamına son verdi.

2019.06.25 14:45 - Son Güncellenme: 2019.06.25 14:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Evde av tüfeği ile intihar etti

Halfeti'ye bağlı Salmanlı Mahallesi'nde yaşayan Hıdır Ö., yalnız bulunduğu evinde av tüfeğini çenesine dayayıp ateşledi. Silah sesi üzerine eve gelen komşuları Hıdır Ö.'yü kanlar içinde bulunca durumu jandarma ve sağlık ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık görevlileri, Hıdır Ö.'nün öldüğünü belirledi. Hıdır Ö.'nün cesedi otopsi için hastane morguna kaldırılırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.25 14:45 - Son Güncellenme: 2019.06.25 14:45 - HABER MERKEZİ
A