Etiyopya'dan ilk ölüm haberi geldi

Etiyopya'dan ilk ölüm haberi geldi

Etiyopya'da yeni tip corona virüs (Covid-19) nedeniyle ilk ölüm gerçekleşti.

2020.04.05 19:22 - Son Güncellenme: 2020.04.05 19:22 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Etiyopya'dan ilk ölüm haberi geldi

Etiyopya Sağlık Bakanı Lia Tadesse, Twitter'dan yaptığı açıklamada, ülkede 60 yaşındaki bir kadının Kovid-19 nedeniyle yaşamını yitirdiğini bildirdi.

Hayatını kaybeden hastanın 5 gündür yoğun bakımda bulunduğunu aktaran Tadesse, ülkede şu anda 42 Kovid-19 vakasının görüldüğünü kaydetti.

Afrika Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezinin son verilerine göre, kıtada 50 ülkede 8 bin 536 Kovid-19 vakası görülürken, 360 kişi hayatını kaybetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.05 19:22 - Son Güncellenme: 2020.04.05 19:22 - HABER MERKEZİ
A