Et yemeye başladı ve...
Vejetaryen İngiliz Laura Dixon düşük tehlikesiyle karşı karşıya olduğu hamileliği sırasında et yemeye başlayarak üçüz bebek sahibi oldu.
2013.09.06 09:14 - Son Güncellenme: 2013.09.06 09:16 - Sağlık - HABER MERKEZİ
Dixon ve kocası 10 yıldır çocuk sahibi olmak istiyor ancak olamıyordu.
İlk tüp bebek denemesi tutmayan, ikincisinde hamile kalan ancak bebeği düşüren 34 yaşındaki Dixon'a üçüncü denemede doktorlar, "Düşük riski çok yüksek, senin çocuk sahibi olman imkânsız gibi bir şey" dedi. Ancak, riski göze alarak hamileliğini sürdürme kararı aldı. Dixon düşük riskini azaltmak için yüksek miktarda protein almak amacıyla et, balık ve tavuk yemeğe başladı.
"Günde altı öğün hayvani gıda tükettiğim oluyordu. Hamburgerden, tavuk kanadına kadar hayatımda yemediğim bir sürü şeyi yedim" diyen Dixon geçen yıl hamileliğinin 35'inci haftasında üçüz doğurdu. Dixon hamilelik sonrasında yeniden vejetaryen beslenme tarzına döndü. Uzmanlar, yumurta, kırmızı et, balık gibi hayvani gıdaları yemeyen hamile kadınlara demir ve B12 Vitamini almalarını tavsiye ediyor.