Esnaf Odası'ndan GTSO'ya ziyaret
Gemlik Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı İsmail Beki, iade-i ziyaretlerini sürdürüyor.
2014.06.04 17:18 - Son Güncellenme: 2014.06.04 17:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
31 Mart'taki olağan kongre ile göreve gelen Başkanı İsmail Beki, yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Gemlik Ticaret ve Sanayi Odası'nı ziyaret etti. Ticaret ve Sanayi Odasında Başkan Kemal Akıt ve yönetim kurulu üyelerince karşılanan Beki, oda başkanlığına seçilmesinin ardından iade-i ziyaretler yaptığını ifade ederek, "Gemlik ve esnafımız için aralıksız çalışmaya devam ediyoruz" dedi.
GTSO Başkanı Kemal Akıt, Beki ve yönetimini tebrik ederek, "Ortak hedefimiz Gemlik'e hizmet etmek" diye konuştu.